Zaprosiłem utalentowanego Kubę na Yard + Rozwaliłem nogę pedałem 🤯

18 lis 2020
9 856 wyświetleń

Sprawdź nowe smaki YFOOD taniej używając kodu "MACUK10" ▶️ bit.ly/OskarMacuk_YFood

Komentarze
  • Hahahahahaha 9:43 ale przypał

    Oskar suszOskar susz2 miesięcy temu
  • Przykro mi ze oglądalność ci spadła

    Dream SharifDream Sharif3 miesięcy temu
  • Kuba to kozak.

    Olaf PuchalskiOlaf Puchalski3 miesięcy temu
  • Oskar chyba współpraca z Gillette by ci się przydała, musisz zgolić tą brode

    Bartosz GumkowskiBartosz Gumkowski3 miesięcy temu
  • Co z pam trakiem???

    BARTEKBARTEK3 miesięcy temu
  • Jaka tylnia oponka w shine? Mega jest

    Paweł TurekPaweł Turek3 miesięcy temu
  • Zrub odcinek jak budujesz shody laikujcie

    Winda YardWinda Yard3 miesięcy temu
  • Mnie też możesz zaprosić :)

    PączekPączek3 miesięcy temu
    • Pączek xdddd

      Bartosz Wozniak fajne guwnoBartosz Wozniak fajne guwno3 miesięcy temu
  • a ja mam 9 lat

    igor_fortniteFNigor_fortniteFN3 miesięcy temu
  • 5555 wyświetleń nieźle

    AdamekYTPLAdamekYTPL3 miesięcy temu
  • Się podoba

    Michal KarpinaMichal Karpina3 miesięcy temu
  • Więc to jest ten słynny włamywacz z istagrama

    KonradKonrad3 miesięcy temu
  • Jesteś bardzo dobry

    Czaki 17Czaki 173 miesięcy temu
  • Dopiero teraz jak się bardziej Tobie przejrzałem to jesteś bardzo podobny do mojego brata

    Adam 4 YTAdam 4 YT3 miesięcy temu
  • Super film!🤘

    Jakub WojcigaJakub Wojciga3 miesięcy temu
  • Ty masz freecoaster?

    Domin :DDomin :D3 miesięcy temu
    • TAK

      Os kYOs kY3 miesięcy temu
  • chciałbym zobaczyć od ciebie tutorial jak zrobić Hope do sztuczek, mówiąc do sztuczek chodzi mi o duży czas podczas lotu itd. bardzo bym chciał to zobaczyć

    luki artsluki arts3 miesięcy temu
    • również

      luki artsluki arts3 miesięcy temu
    • Ja też, z kolegami bym se taką zbudował

      Michal KarpinaMichal Karpina3 miesięcy temu
  • W jakim mieście nagrywasz filmy?

    MattrekMattrek3 miesięcy temu
  • A co jak napisze MACUK90 to będę miał 90%rabatu ? Xd Sztos film trzymaj tak dalej 👊🏻

    Enduro DownhillEnduro Downhill3 miesięcy temu
  • Trochę gorszy ten yard niż kiedys

    Jakub MisioJakub Misio3 miesięcy temu
    • zmienia to pod tor slopestylowy

      JAROSZJAROSZ3 miesięcy temu
  • ten kuba wygląda jakoś inaczej

    snejKKsnejKK3 miesięcy temu
  • ❤️

    Flesh_StreamFlesh_Stream3 miesięcy temu
  • polecasz markę fox??

    Wrycz RekowscyWrycz Rekowscy3 miesięcy temu
    • Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj. Jest takie coś jak fox 831 na lagach 36mm średnicy i jest on dedykowany do dirtu .

      HooperHooper3 miesięcy temu
  • pozdro 600

    Patryk ŁubiszPatryk Łubisz3 miesięcy temu
  • Ale ten park wygląda sketchy 🤣

    Ninja AliasNinja Alias3 miesięcy temu
    • Trochę ta

      Tuszkowski MaciejTuszkowski Maciej3 miesięcy temu
  • Co za debile piszą od ilu lat można pić this is food to trzeba być tępakiem jakimś

    Leonardo DicaprioLeonardo Dicaprio3 miesięcy temu
  • Czego zdiołeś daszek z kasku bo mnie to ciekawi

    Michał WelczMichał Welcz3 miesięcy temu
    • Oglądasz go pierwszy raz ? Zdjął daszek żeby móc nagrywać z kasku bo na kasach od foxa nie da się zamontować kamery

      Wertix1400Wertix14003 miesięcy temu
  • Ile to kosztuje

    freeride Dhfreeride Dh3 miesięcy temu
    • Sprawdź se

      kosmitakosmita2 miesięcy temu
  • Siema jesteś kozackim yutuberem ale te y-food fajne spoko smakują no ale cena zabija

    Alek JachymAlek Jachym3 miesięcy temu
    • 👍👍👍

      Alek JachymAlek Jachym3 miesięcy temu
    • Ale i tak jesteś moim ulubionym yt

      Alek JachymAlek Jachym3 miesięcy temu
  • Elo mordo masz potencjał

    DawkaDawka3 miesięcy temu
    • Elo mordo masz potencjał

      DawkaDawka3 miesięcy temu
  • Czekam i nie mogę się doczekać

    Maks 798Maks 7983 miesięcy temu
  • czekamy

    marek. bikemarek. bike3 miesięcy temu
  • siema

    gurGelEk xXgurGelEk xX3 miesięcy temu
  • Szajs, syf, śmietnik, kontener.

    Patryk UliaszPatryk Uliasz3 miesięcy temu
    • Po, co, to, piszesz.

      Os kYOs kY3 miesięcy temu
  • jako 2 Dasz Serce

    Ker1Ker13 miesięcy temu
    • Nie

      ErykEryk3 miesięcy temu
  • Siema

    Michał PsiukMichał Psiuk3 miesięcy temu
PLworld